با گوگل فاركس چطور بشم تا بتونم به در آمد برسم؟ با گوگل فاركس چطور بشم تا بتونم به در آمد برسم؟ .

با گوگل فاركس چطور بشم تا بتونم به در آمد برسم؟

چطوري با گوگل فاركس همكاري كنيم؟

تيم «گوگل فاركس» از طريق آموزش رايگانِ صحيح و با هدف ارتقاء سطح آگاهي و دانش جامعه ي معامله گرانِ بازارهاي مالي ، فعاليت خود را از سال 1398 آغاز نموده است.
ما باور داريم كه گسترش دانش مالي و يادگيري مي تواند به معامله گران در راه افزايش كيفيت معاملات كمك كند.
هدف كارشناسان تيم «گوگل فاركس» ، شناسايي نياز و هدف شما معامله گران گرامي است. از اين رو درخواستهاي خود را از طريق «تلگرام» با ما در ميان بگذاريد تا بتوانيم با ارائه خدمات بهتر به پيشرفت مالي شما عزيزان كمك كنيم.

نويسنده مهمان ما باشيد!
ما از شما حمايت ميكنيم تا بيشتر و بهتر ديده شويد. هدف پست مهمان سايت ما اين است كه بستري را فراهم كنيم تا باعث رشد و شكوفايي استعداد تريدرهاي ايراني باشيم. تا بتوانيد اطلاعات و دانش خود را با ديگر معامله گران به اشتراك بگذاريد.

شما ميتوانيد محتواي مرتبط با بازارهاي مالي خود را براي ما ارسال كنيد تا آنرا با «نام خودتان» ، در سايت گوگل فاركس به اشتراك بگذاريم. اگر محتواي شما مورد تاييد كارشناسان سايت ما باشد براي آن محتوا ، عكس طراحي شده و سپس بصورت رايگان منتشر ميشود.(نام و نام خانوادگي شما بر روي عنوان اصلي و بر روي عكس كاور درج خواهد شد)

محتواي شما ميتواند بصورت متني (مقالات) ، پادكست (فايل صوتي) ، ويدئو (فيلم) باشد.

شرايط ارسال محتوا:
مطالب بـايـد آموزشي و مفيد باشد. يعني مخاطب بـايـد با خواندن مطالب يك مبحث آموزشي را فرا گيرد. مطالب نبايد بي هدف باشد ؛ بلكه بـايـد بار آموزشي داشته باشد.

در متن محتواي خود ميتوانيد نام سايت يا تلگرام و اينستاگرام خود را درج كنيد و مشكلي نـدارد. اما مطالب بايد فاقد هرگونه تبليغات كلامي باشد.

مطالبي كه جنبه جذب مشتري و ترغيب افراد براي ثبتنام در كلاس ها و يا خريد پكيج هاي خاصي باشد ، مجاز نـمي باشد.

جهت ارسال محتواي خود از طريق تلگرام با ما در ارتباط باشيد.


برچسب: فاركس بازارمالي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۱:۱۴ توسط:REZA EBRAHIMI موضوع: نظرات (0)